Migdałowa kasza z chia

Pyszna propozycja śniadaniowa kasza migdałowa zrobiona z mleka migdałowego z dodatkiem nasion chia, a do tego pyszny mus z mango i awokado, a na smaczek polane ciepłymi z malinami….

🔸Śniadanie bardzo łatwe do przygotowania, bo proste jedzenie, jak najmniej przetworzone, to zdrowe jedzenie!

➡️Mleko migdałowe robimy w bardzo łatwy sposób zerknij TU.

Kaszkę chia możemy również podać jako deser… Najlepiej ze świeżymi sezonowymi owocami 😋

Migdałowa kasza z chia

Potrzebujemy: przygotowujemy wieczorem.

  • Mleko migdałowe – około 100 ml do miseczki
  • Chia – 2 łyżki

Przygotowanie:

  • Przygotowuje mleko, rozlewam do miseczek, dodaje nasionka chia, mieszam i wstawiam na noc do lodówki. Oczywiście, możemy wlać mleko do garnuszka, wsypać chia i tak wstawić do lodówki, a rano delikatnie podgrzać.
  • Rano miseczki wyjmujemy z lodówki, wcześniej, żeby się ogrzały, ja wkładam na 10 min do ciepłej kąpieli wodnej
  • Przygotowujemy mus z mango i awokado

Mus z mango i awokado

  • 1 Awokado – miękkie
  • 1 Mango

Składniki miksujemy i gotowe!

➡️Zrobiony mus wykładamy na naszą kaszę chia , polewamy ciepłymi malinami…

🔸Ja robię na zimę w słoiczki maliny w sosie własnym (bez dodatku cukru), które są idealne do tego typu śniadań. Przed podaniem można dodać trochę miodu.

🔸Można oczywiście posypać świeżymi malinami 🙂 Pycha…




Dodaj komentarz

Your e-mail will not be published. All required Fields are marked