Jaja sadzone

Klasyczne śniadanie… Pełne energii na cały dzień.. Zdrowe białko i zdrowe tłuszcze z dodatkiem świeżych warzyw i kiszonek ♥️ w sezonie łatwo jest zrobić kolorowe szaleństwo na śniadanie z soczystymi pomidorami 🍅, papryką 🌶, chrupiących ogórkami 🥒 ,… Ale w zimie to raczej nie sięgam po takie smakołyki, tylko w ostateczności 🙂 Sezon zimowy to czas na zjadanie witaminek ze spiżarki, na pewno są zdrowsze i smaczniejsze niż te sprowadzane i uprawiane w zimie. Kiszonki to dla mnie numer 1! ♥️

Jaja sadzone z rukolą i awokado 🥑

Potrzebujemy :

  • 2 jajka 🥚
  • Garść rukoli
  • Kawalek czerwonej cebuli
  • Pół dojrzałego awokado 🥑
  • 1 łyżeczka oleju kokosowego
  • Kiszonki (kiszona marchewka 🥕, kiszone buraki, kiszona cukinia, kiszone ogórki 🥒)
  • Świeże warzywa 🥗 w sezonie do wyboru (pomidory🍅 , papryka 🌶, ogórki, kalafior)

Przygotowanie :

  • Rukolę myjemy pod bieżącą wodą, osuszamy ręcznikiem kuchennym, układamy na talerzu.
  • Awokado 🥑 wykładamy na talerz, kroimy w plasterki, następnie układamy na nim pokrojoną w czerwoną cebulę, oprószamy solą i świeżo zmielonym pieprzem.
  • Dokładamy pokrojone ulubione warzywa 🥗
  • Dodajemy kiszonki
  • Na patelni rozgrzewamy olej kokosowy, smażymy jaja, delikatnie, aby żółtko było lejące. 😋 Układamy na rukoli.
  • Takie śniadanko lubię podawać z chlebkiem bezglutenowym… Mój ulubiony… Chlebek migdałowy lub chlebek marchewkowo – gryczany.
  • Po takim śniadanku możemy dzień zaczynać pełni energii…

Jajka sadzone, awokado, kiełki brokuła, marchewka, kiszona kapusta, chleb warzywny marchewka-burak.

Zdrowa energia na początek dnia…. 😋

Jajka 🥚 sadzone, rukola, pomidory 🍅, kiełki fasoli mung, rzodkiewki, awokado 🥑, kiszona marchewka 🥕




Dodaj komentarz

Your e-mail will not be published. All required Fields are marked