Zdrowa i wspaniała

Kasza manna trzy zboża

Kasza manna trzy zboża (kaszka z samopszy, kaszka owsiana, kaszka z orkiszu), połączenie tych trzech wartościowych i pysznych zbóż podbije podniebienie każdego wymagającego smakosza. To potrójna moc błonnika pokarmowego, witamin, a także wszystkich pierwiastków, które pomogą zachować ci zdrowie i dobrą kondycję, przyczynią się także do zwalczania wielu schorzeń i dolegliwość. Osoby zmagające się z problemem wysokiego cholesterolu powinny zadbać, aby w ich jadłospisie było dużo błonnika pokarmowego, ponieważ już dostarczony w ilości 25-30 g, skutecznie obniża stężenie cholesterolu całkowitego w osoczu krwi. Poza tym pomaga również zadbać o jelita, co przekłada się nie tylko na zdrowy układ pokarmowy, ale co najważniejsze wpływa na nasze dobre samopoczucie. Jest to też duży zastrzyk magnezu, potasu, cynku, żelaza, krzemu i wapnia, tyle dobrych składników z natury nie z apteki!

www. biobabalscy.pl

Kasza manna to smak dzieciństwa jest doskonałym składnikiem wartościowych śniadań, deserów, podwieczorków. Możemy przyrządzić ją na wodzie lub mleku, w każdej wersji smakuje rewelacyjnie. U mnie w domu ze względu, iż mleko prawdziwe takie od rolnika -niepasteryzowane, dostaje raz w tygodniu, większość gotuję na wodzie. Kaszę łącze z różnymi owocami lub sokami ze swojej spiżarki, smakują obłędnie.

Kasza manna trzy zboża

Potrzebujemy:

  • Kasza manna 
  • Owoce: jabłko, mango, truskawki,
  • orzechy włoskie
  • siemię lniane 
  • rodzynki 

Przygotowanie:

  • Gotujemy wodę, wsypujemy kaszkę, energicznie mieszając, aby nie utworzyły się grudki, w proporcjach 1:1,5, doprowadzić do wrzenia.
  • Tak naprawdę proporcję należy dostosować do swoich upodobań czy chce się kaszę gęstą, czy rzadką. Gdy wyjdzie mi za gęsta, po prostu dolewam trochę przegotowanej wody.
  • Odpowiednią ilość kaszy wlewam do miseczki, dodaję starte drobno jabłko, rodzynki, pokrojone w kostkę mango, pół łyżeczki siemienia lnianego i orzechy włoskie — jako świetne źródło kwasów omega 3 (które działają przeciwzapalnie), do tego dodajemy truskawki i pyszne wartościowe śniadanko gotowe. Często robię też to w formie deseru lub drugiego śniadania do pracy w słoiku. Oczywiście, zamiast kaszy mogą być to też płatki owsiane lub kasza jaglana, kasza z samopszy i każde inne owoce według gustu.



Dodaj komentarz

Your e-mail will not be published. All required Fields are marked